Headerbild

Familj (2 vuxna o barn t o m 20 år) - 500 kr

Aktivitetsavgift:

Aktivitetsavgift ungdom t o m 20 år - 200 kr

Tränings- och tävlingsaktiva ungdomar och juniorer betalar utöver medlemsavgiften en årlig aktivitetsavgift. Aktivitetsavgift för säsongen 2023-24 är 200 kr/person. I aktivitetsavgiften ingår våra träningar samt anmälningsavgifter till tävlingar.

Seniorer och motionärer betalar själv sina anmälningsavgifter till tävlingar.

Avgiften betalar ni in på vårt bankgiro 5721-8844.

Det är viktigt att ni anger namn, adress samt personnummer för dem som medlemsavgiften gäller. Om ni har en e-postadress vill vi gärna ha den också.

Om ni väljer att betala in avgiften via Internet vill vi gärna att ni meddelar ovanstående uppgifter på storatunaiksk@gmail.com detta för att underlätta för oss att ha ett aktuellt medlemsregister.

Det är särskilt viktigt för de ungdomar som deltar i vår skidverksamhet att ni anger personnummer, vi behöver dem då vi ansöker om aktivitetsstöd för våra träningar.

För dessa ungdomar vill vi gärna ha en e-postadress så att vi kan gå ut med information om våra träningar på ett snabbt och smidigt sätt.

Klubbens medlemmar lägger ner mycket ideellt arbete på att sköta spåren i Skräddarbacken och upp mot Bjusan-Halla. Alla som uppskattar detta jobb är välkomna att stötta oss genom att bli medlemmar.

Frågor angående medlemsavgiften besvaras av föreningens kassör, Ulrika Eriksson, 070 -63 68 934

Adress

Stora Tuna IK SK - Skidor c/o Tomas Löfgren, Brask Jans väg 5 78456 Borlänge

Tel: 070-368 82 17 E-post: storatunaiksk@gmail.com