Headerbild

Dags att beställa klubbkläder

2023-10-02 i Allmänt

Nu är det återigen möjligt att göra beställning av klubbkläder inför kommande säsong.

Klädprovning erbjuds i klubbstugan nu på söndag (dagen efter 25manna) den 8:e oktober kl 16-17 i klubbstugan.

För att se vad som finns att beställa besök länken nedan.
Länk: https://clubshop.nonamesport.com/
Kod: 00062STIK
Stänger 11 oktober

Träningskläder är det centrala och det är samma utseende som förra året. De heter Elite Jacket plus, Elite Pants Plus.

Västen, Elite Vest Plus, är liksom tidigare år GUL.

Det finns i år en ny tävlingsmössa som heter Hybrid hat. Utseendet samma som förra året. Finns i S/M/L.

Vi erbjuder till denna säsongen även en lätt, men värmande, dunjacka med klubblogo. Den kan man röra sig väl med. Den har 90/10 dun. Finns även i damstorlekar.

Om man istället behöver en jacka till de tillfällen då man står mycket still så är Heavy Padded Jacket ett bättre val. Den har ett syntetfoder. Finns även i damstorlekar.

En varmare skidmössa för träning är XC Knit hat. Den har ullinslag och är därför mycket bra så vis att den aldrig blir fuktig eller kyler. Den bästa (!) skidklubbens namn är broderat fram.

I shopen finns även Wind Jacket, en ultralätt träningsjacka, det är dock ingen värmande träningsjacka för minusgrader.

För fritid/prisutdelningar på läger och resor så är Track hoodie populär. Även den finns i unisex samt damstorlekar. Den är robust och noppar inte alls.

Vid frågor kontakta Rikard 070-326 38 84 eller rikard@nonamesport.com

Adress

Stora Tuna IK SK - Skidor c/o Tomas Löfgren, Brask Jans väg 5 78456 Borlänge

Tel: 070-368 82 17 E-post: storatunaiksk@gmail.com